Afhalen materialen (ballen/maskers, evt. keeperstassen)

Maandag 17 augustus | De aanvang van de trainingen en eerste wedstrijden staan voor de deur! De uitgifte van materialen staat gepland op:
1.    Vrijdag 21 augustus, van 19.30 tot 21.00 uur
2.    Vrijdag 28 augustus, van 19.30 tot 21.00 uur
Zet de datum en tijd meteen in je agenda!
Mocht het tijdstip niet passen, vraag dan iemand anders om de spullen op te komen halen.

Af te halen per team:
1.    Tas met ballen inclusief maskers
2.    Keeperstas voor teams zonder vaste keeper.

De fusie maakte het samenstellen van alle materialen extra dynamisch. De sets die worden gebruikt zijn afkomstig van alle drie de gefuseerde verenigingen. Het kan zijn dat een set wat afwijkt ten opzichte van afgelopen seizoen. We hebben ons uiterste best gedaan om voor alle teams een goede set samen te stellen.

Bij HCB en THC was er beschikking over keeperskluizen voor het opbergen van de keeperstassen. Na de fusie is er niet meer voor elk team een kluis beschikbaar. Voor de vaste jeugdkeepers is er een keeperskluis beschikbaar. Zij krijgen daarover binnenkort nader bericht.

Heb je nog vragen? Mail naar [email protected]

Wij wensen jullie allemaal heel veel succes met de voorbereidingen,

Materiaalcommissie HC Delta Venlo
E-mail: [email protected]